sobota, 26 października 2013

Powrót i elegancja gwiazda wieczoru:)

Postanowiłam że wrócę do prowadzenia bloga, bo bez niego czuję się trochę taka niepotrzebna. Miło było mi czytać te wszystkie komentarze, czasem uwagi a niekiedy pytania na które nie znacie odpowiedzi. Blog wrócił do żywych i wraz z tym wydarzeniem

potrzebuję ok 3 redaktorów zgłaszajcie się w komentarzu

bo każda para rąk do pisania się przyda. Chcę aby znów tu było tak jak dawniej.
Przeprasza was moje wierne czytelniczki że was zaniedbałam ale po prostu wszyscy odeszli i zostałam sama. Zamiast rozwiązać problem to od niego uciekłam i teraz mi z tym źle.

Dobra koniec użalania się nad sobą. Mam zaplanowana gwiazdę wieczoru i biorę się do roboty.
Została nią torebeczka z butiku Censored i zapłaciłam za nią tylko 80m$. Co nie wydaje mi sie wygórowaną ceną gdyż wykonanie jej jest fantastyczne.


Dodaje dwa zdj gdyż jej autorka o nas pomyślała i torebkę można zakupić w różnych położeniach:)
W moich stylizacjach też to wykorzystałam.

Stylizacja pierwsza:


Modelka wygląda w niej na silna i odważna kobietę sukcesu.
Jest niezwykle kobieca i tajemnicza. 
Torebka nadaje luksusu. 
Wszystkie elementy idealnie pasują kolorystycznie i się nie gryzą. Bluzka przełamuje czerń.
Makijaż jest lekki a usta nie rzucają się w oczy. Włosy utrzymane w kolorze bazowym czyli czerni.

Stylizacja druga:


Ta stylizacja jest bardziej spokojna i wygodna.
Idealnie pasuje na eleganckie spotkanie  z przyjaciółmi w restauracji. 
Złoty wisior jest świetnym uzupełnieniem góry, która wygląda fantastycznie. 
Buty które używam zakładam rzadko gdyż nie do wszystkiego pasują, tu jednak wyglądają mega.
Stawiam na wygodę połączona z elegancją.

Przypominam o naborze to bardzo ważne!!
Zgłaszajcie się!!

Pozdrawiam magiaagiaa:*



1 komentarz: