poniedziałek, 30 września 2013

...

Jak zauważyliście moje posty padają coraz rzadziej. Bardzo lubię pisanie na tym blogu ale niestety nie mam już tyle czasu jak wcześniej. Ciągle jestem zabiegana, szkoła, dodatkowe zajęcia i do tego przygotowywanie notek.  Postanowiłam na jakiś czas z tego zrezygnować. Tak naprawdę na blogu trzymał mnie tylko konkurs na Miss Wakacji. Jak na ironię wytrzymałam wtedy gdy zostałam tu sama, a teraz gdy są prawie wszyscy rezygnuje...Chciałam podziękować wszystkim redaktorkom, za to że tak miło się z wami pisało.Najbardziej maagiagia bo to ona zaprosiła mnie do załogi, oraz ѕмєяfєткα_♥, która pomogła mi gdy żadne redaktorki się nie odzywały.
No i wam za komentowanie moich postów.
Może niedługo tu zajrzę.
Dziękuje za wszystko... :*
Asia199831

3 komentarze:

  1. Jesteś, moim zdaniem, najsympatyczniejszą redaktorką bloga. Podziwiam Cię za wytrwałość. Mogłaś to wszystko rzucić, olać, ale Ty brnęłaś dalej. Rozumiem brak czasu, sama na fs wchodzę w sumie tylko w weekendy, tak to może ewentualnie 'przelotem'. Podziwiam Cię, i choć szkoda, że masz zamiar na razie przestać pisać, rozumiem. Pozdrawiam, inspirated :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za tak miłe słowa. Chciałabym nadal pisać ale nie wiem czy dam rade może od czasu do czasu coś dodam ;)

      Usuń
  2. Może nowa redaktorka ? przydałoby się i jestes wytrwałą <3 Olliwia

    OdpowiedzUsuń