niedziela, 29 września 2013

Super gabinet:)

Notki trochę się opóźniły, ale dzisiaj wszystko będzie nadrobione. Z braku czasu nie zdążyłam złożyć zamówienie w gabinecie stylistek, a teraz jakbym jakieś zamówiła to by przyszło....ho..ho.Z tego faktu, że mam również swój gabinet, to go wam dzisiaj go przedstawię, bo jeszcze wam o nim chyba nie mówiłam.
Nazywa się tak jak ja tzn"magiaagiaa". Oczywiście możecie u mnie zamawiać, oto adres do niego:)

http://fashionstyle.pl/stylist/study/2461/

Teraz przedstawię wam 3 stylizacje, jakie wykonałam dla moich klientek:)




Gabinet bardzo podoba się klientkom i otrzymuje pochlebne komentarze oraz wysokie noty.




Serdecznie zaprasza do składania zamówień. Czas oczekiwania max 24h:)
Jak wam się podoba, skorzystacie?:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz